Freitag, 17. April 2015

Blogtour: "Extranction Point" by Heather C. Leigh - my review!

Hello guys!

Ich freue mich riesig euch wieder einmal an einer Blogtour zu einem ganz tollen Buch teilnehmen zu lassen! Ich gestehe, dass ich es gar nicht mehr aus der Hand legen wollte, als ich es begonnen hatte zu lesen!

Im weiteren Verlauf des Beitrages werdet ihr allerlei Info über den dritten Teil der Ricochet Trilogie erfahren und ich freue mich darauf euch auch meine Rezension zu "Ricochet: Extraction Point" zeigen zu dürfen!

Read the final conclusion to the Ricochet Series! 
Extraction Point is NOW AVAILABLE!

ONLY $0.99


Amazon UK: http://amzn.to/1CmpXt3

 

Blurb
 
Rick "Ricochet" Brennan served eight years as an elite Marine special ops Force Recon soldier. After an injury, and the terrible memories from that night, he retires and goes to work for his former Command Officer, Howard "Mack" McEvoy, at his training center in Atlanta. 
Sanctum MMA appears on the surface to be a normal gym, training elite fighters to be the best. Except each trainer, hand-picked by Mack, possesses a special background that allows Mack to run one of the best-kept secrets in the country. 

When twenty-three year old Quinn Wallace finally escapes her abusive husband, she turns to her father’s old Marine Corps buddy, Mack, for help. Broken and skittish, Quinn finds herself surrounded by large, intimidating men men who could easily overpower her. She avoids them the best she can, but when Rick turns out to be more than just a rough fighter with bruised knuckles, she finds herself wondering if she can allow herself to trust again.



 
 

Excerpt


"Hey," he said calmly. "Why aren’t you resting?" Rick put his hands on her shoulders, gently massaging her arms.

Quinn’s eyes grew large and went to his gloved hands.

Fuck, she hates fighting. Now I know why she looks freaked out.
Rick yanked his hands away and took a step back. "I didn’t mean for you to see me fight, Quinn. I’m sorry."

To his surprise, Quinn stepped forward, closing the distance Rick had put between them. He watched as she hesitantly lifted her arms, placing her hands on his sweat-slicked chest. Her eyes met his and his breath left in a sharp huff. The fear he had expected to see wasn’t there. No… Quinn’s eyes were dark and glistening with lust.

"I didn’t know that watching you fight would be so comforting. It makes me feel safe, and… turned on," she murmured. Rick shivered as her hands ran down his torso, moving over each defined muscle until they were resting on either side of his waist.

"Turned on?" Rick swallowed, barely able to speak with Quinn touching him like that. She was only just about healed from the attack. He figured it would be months, if not longer before she’d be interested in pursuing anything physical.

"Yes, turned on." Quinn’s fingers dug into Rick’s waist, her thumbs making small circles on the ‘v’ shaped ridges of his lower abs. Scorching waves of pleasure rippled down his spine, instantly making his cock come to life.

"Jesus," he muttered softly. Using every last bit of willpower he had, Rick captured Quinn’s wrists, removing her hands from his body. "Not here, doll." He glanced around, but none of the other fighters were looking their way. Still, he’d kill them if they saw the lust in Quinn’s eyes. That was for him, and him alone.

Quinn pouted, crossing her arms and glaring like a kid denied her favorite candy.
He couldn’t help himself. The sight of this tiny thing trying to look intimidating was funny. Rick laughed. "You’re too much, doll." The corner of her mouth twitched upit was just a hint of a smile, but it made Ricks day. Quinn hadnt smiled once since his team rescued her. Seeing some of her personality coming back flooded him with emotion.

 
 
 
Ricochet Series Reading Order
 
 
 


Ricochet: Locked & Loaded
 
Amazon US: http://amzn.to/1CmquuS




Ricochet: Friendly Fire




Ricochet: Extraction Point
Releases April 12th

Amazon US: http://amzn.to/1Gq6ePa


 

 
Author Information
 
After growing up in New England, I currently live just outside Atlanta, GA.I love the Red Sox and hate the Yankees.I love hot, sexy romance novels, but hate long, drawn out misunderstandings as a plot line.I love book series, but hate cliffhangers.
I love alpha males, but hate when they borderline on abusive.Mostly? I love love love chocolate.
Stalk Her: Website | Facebook | Twitter | Goodreads


 
GIVEAWAY
Signed Paperback of Relatively Famous & Incite (1 Winner)
a Rafflecopter giveaway


 
Share Link: http://www.rafflecopter.com/rafl/share-code/MDk5NjRmMDM5ZDM4YTBjYWM0YzAyYzM0NGI2ODRhOjY1Mg==/?





THANK YOU!

 
Und wie versprochen gibt es zum Abschluss meine Rezension zum dritten Teil der Ricochet Reihe!
Über den Inhalt muss ich ja nicht mehr viel sagen!
Aber ich mach es trotzdem:

Inhaltsangabe:
Nach außen hin erscheint das Sanctum MMA wie ein ganz normales Kampfsportstudio, in dem die Elitekämpfer trainieren, um zu den Besten zu gehören.
Nur ist Sanctum lange nicht, dass was es zu sein scheint, denn der Leiter des Studios ist Howard McAvoy, ehemaliger Offizier des Militärs und jeder einzelne seiner Trainer ist von ihm ausgewählt, um Aufträge der Regierung irgendwo in der Welt zu erledigen.

Einer von ihnen ist Rick "Ricochet" Brennan. Nach einer Verletzung wurde er ehrenhaft aus der Marine entlassen, um für seinen ehemaligen Kommandanten zu arbeiten.

Als Quinn Wallace endlich den Klauen ihres gewalttätigen Ehemannes entfliehen kann, flieht sie zu dem alten Freund ihres verstrobenen Vaters um ein neues Leben zu beginnen. Ängstlich und verunsichert sieht sich die junge Frau von einschüchternd großen Männern umgeben, doch als sie Rick begegnet, hat sie nichts auf die Anziehung zu ihm vorbereitet und sie sieht sich der Frage gestellt, ob sie es sich erlauben kann irgendjemanden jemals wieder vertrauen zu können...

Meine Einschätzung:
Als ich damals die Einladung bekam bei dieser Blogtour mit zu machen und ich den Inhalt zur Serie las war ich sofort Feuer und Flamme! Und ich kann euch gestehen, dass ich alle drei Teile einfach nicht aus der Hand legen - wollte ich auch gar nicht!
Heather C. Leighs Schreibstil ist einfach wunderbar einfach leicht, angenehm und flüssig zu lesen. Ist man erst einmal in die Geschichte abgetaucht, kann man nicht so schnell wieder auftauchen.
Mit geschickten Wendungen in der Handlung, erschreckenden Erkenntnissen und herzerweichenden Dialogen und Gesten der Charaktere gewann die Autorin mein Leserherz.

Die Charaktere machen eine mehr als glaubhafte Wandlung und Entwicklung durch, auch wenn es mich schmerzte sie alle in irgendeiner Art und Weise leiden zu sehen. So hat die Autorin doch eine grandiose Arbeit abgeliefert und mich am Ende zufrieden mit dem happily ever after von Quinn und Rick zurück gelassen und ich kann mit Bestimmtheit sagen, dass dies nicht mein letztes Buch der Autorin war.

Mein Fazit:
Wunderbarer Abschluss des Ricochet Dreiteilers und ich frage mich, ob vielleicht die anderen Mitglieder des Sanctum MMA auch noch ihre Geschichten erzählen dürfen.
Ich würd es mir wünschen!
5 Sterne


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Formular Random House Challenge 2016

Blog-Archiv

Seitenaufrufe